Reklama Google Ads

Reklama Google Ads

Co jakiś czas mówi się o tym, że Google Adskampanie reklamowe są przyszłością docierania do klientów w Internecie. Trudno dopatrywać się w tym czegoś dziwnego, to właśnie one są głównym kanałem zarobku dla firmy Google, dlatego chęć jego maksymalizacji wydaje się być naturalna. Jest to jednak bardzo korzystne także dla firm i osób korzystających z tego systemu, gdyż przynosi im on wzrost odwiedzin strony przez osoby poszukujące określonych towarów i usług.
Wzrost odwiedzin wiąże się oczywiście z pozyskiwaniem nowych klientów i zwiększeniem liczby zamówień, zakupów czy ogólnie mówiąc klientów. Aby jednak kampanie przynosiły takie efekty, niezbędne jest nie tylko właściwe wybranie słów kluczowych, stanowiących jeden z głównych elementów kampanii, ale także właściwe jej poprowadzenie.

Profesjonalnie prowadzenie kampanii reklamowych
Jednym z głównych obszarów mojej działalności są Google Ads – kampanie reklamowe. Jako specjalista w tej dziedzinie przeprowadziłem już szereg kampanii dla wielu klientów z bardzo wielu branż i dziedzin działalności. W zależności od tego oraz specyfiki danego klienta dopasowuję odpowiedni rodzaj kampanii oraz wprowadzam odpowiednie ustawienia. Podstawą a zarazem najczęściej stosowanym typem są kampanie kierowane na sieć wyszukiwania. Mają one formę tekstową, wyświetlając się w postaci opisu reklamowego w górnej lub dolnej części strony (nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania). Stosuję także kampanie kierowane na sieć reklamową. Ich szczególnym rodzajem jest remarketing, czyli reklamy wyświetlające się osobom, które już odwiedziły daną stronę. Mają one więc charakter swoistego przypomnienia o adresie, który już się widziało. Na podstawie wielu badań oraz własnych doświadczeń stwierdzono, że ponowne zobaczenie treści o danej stronie w większym stopniu zwiększa szansę na skorzystanie przez klienta z proponowanej oferty. Takie reklamy mają najczęściej formę graficzną i podążają za użytkownikiem, wyświetlając się na różnego rodzaju stronach, które on odwiedza.

Google Ads – kampanie reklamowe z ofertami zakupowymi
Szczególnym rodzajem, jaki przybierają Google Ads – kampanie reklamowe, są reklamy zakupowe. Pojawiają się one w specjalnie do tego przeznaczonym pasku na górze wyszukiwarki. Widnieje tam poszczególny przedmiot, wraz z krótko opisującym go tytułem, adresem strony oraz ceną. Dzięki temu kliknięcia generowane są tylko przez osoby, które potencjalnie są w stanie rozważyć zakup konkretnego produktu we wskazanej, widocznej dla niego uprzednio cenie.