Prowadzenie kampanii Google Ads

Reklama w Google Ads to zdecydowanie najpopularniejszy sposób płatnego promowania się w internecie. Dzięki temu systemowi reklamowemu, możemy promować się w wyszukiwarce Google, zdobywać nowych klientów i odnosić wiele korzyści. Choć system ten jest ogólnodostępny dla wszystkich, dając wiele korzyści, jest też nieco skomplikowany. Czym zatem jest Google Ads, jakie plusy daje reklamowanie się poprzez niego i dlaczego warto zlecać prowadzenie kampanii specjalistom? O tym wszystkim poniżej.


Czym jest Google Ads?

Google Ads to system reklamowy Google. Pozwala się on nam reklamować w wyszukiwarce Google odpłatnie w formie płatnych wyników wyszukiwania. Są to wyniki umieszczane tuż nad listą 10 organicznych wyników lub tuż pod nią. Płatne wynik wyszukiwania, z których będziemy korzystali już w Google, wyglądają tak samo jak te organiczne, z tą różnica, iż przy adresie www posiadają napis – Reklama. Sam wynik wygląda jednak bardzo podobnie do tych organicznych, a wiele osób chętnie korzysta z nich — często nie zwracając uwagi, iż jest to sponsorowany wynik. Korzystając zatem z Google Ads, możemy w zamian za opłatę umieścić nasz wynik wyszukiwania na najwyższej pozycji w całej liście Google, po prostu płacąc za to, a nie pozycjonując witrynę licząc na docenienie przez Google.

Naszą reklamę — płatny wynik wyszukiwania kierować możemy do osób, które spełniają konkretne wymagania np. demograficzne czy lokalizacyjne oraz wyświetlać pod konkretnymi frazami w wyszukiwarce, które sami podajemy. Rozliczanie się w tym systemie reklamowym następuje dopiero, wtedy gdy dana osoba kliknie w naszą reklamę i przejdzie na naszą witrynę. Ważnym elementem reklamy w Google Ads jest również Remarketing. Jest to tzw. reklama wtórna. Emitując zatem reklamy przez Google Ads, możemy określić, że mają zobaczyć je jedynie osoby, które odwiedziły naszą stronę internetową w przeszłości i tylko one zobaczą nasza promocje. Oprócz płatnego wyświetlania wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google możemy też skorzystać z reklamy na YouTube czy innych serwisach zewnętrznych partnerów Google.

Jakie korzyści daje reklamowanie się poprzez Google Ads?

Reklamowanie się w Google Ads daje wiele korzyści. Pierwszym plusem jest elastyczna forma reklamy. Samodzielnie możemy określić budżet, czas reklamy czy kategorie, w jakich będziemy promowani. Możemy też edytować reklamę i zmieniać jej parametry czy konfigurować sam wynik odpowiednio opisując nasz produkt. Z reklamy w Google korzystać możemy też niezależnie od tego, czy jesteśmy osobami prywatnymi, czy dużymi markami. W ten sposób możemy też realizować cele stricte sprzedażowe, jak i zwiększać zasięg marki.

Dlaczego warto zlecić stworzenie kampanii specjaliście?

Jeśli chcemy reklamować się poprzez Google Ads i emitować reklamy w wyszukiwarce Google, zdecydowanie warto zlecić to zadanie specjalistom. Są to osoby, które doskonale znają działanie tego programu reklamowego oraz efektywnie potrafią skonfigurować reklamę. Profesjonaliści dobiorą też skuteczne frazy, pod jakimi warto się promować w danej branży oraz efektywnie będą targetować odbiorców, którzy zobaczą reklamę. Dzięki temu będziemy mogli liczyć na wysoką skuteczność reklamy oraz uzyskanie wielu korzyści.

Jako specjalista z wieloletnim doświadczeniem oferuję właśnie takie usługi. Do każdej kampanii podchodzę w sposób indywidualny, uzgadniając cele i priorytety z klientami. Raportuje również o postępach w promocji oraz służę swoją wiedzą i podpowiedzią w każdej kwestii. Wszystkie usługi świadczone są na najwyższym poziomie zgodnie z najnowszymi trendami oraz aktualizacjami w algorytmach Google, dzięki czemu są one skuteczne i trafne. Zapraszamy państwa do kontaktu i uzyskania wszystkich bliższych informacji.
google ads

Chcesz zwiększyć sprzedaż?
Zyskać nowych klientów?

Reklamuj się w Google Ads!
crossarrow-right