Pozycjonowanie stron za efekt

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad korzyściami wynikającymi z pozycjonowania stron za efekt, a także jak różni się ono od modelu rozliczeń opartych na stałej płatności? Odkryj dokładnie, czym są obie te metody, poznaj ich różnice i zrozum, kiedy warto zdecydować się na pozycjonowanie z płatnością za efekt.

Pozycjonowanie stron internetowych to kluczowe narzędzie w arsenale agencji SEO, umożliwiające zdobywanie nowych klientów, budowanie marki w sieci, a także promowanie konkretnych produktów lub usług. Najbardziej powszechne formy umów o pozycjonowanie to pozycjonowanie za efekt i pozycjonowanie oparte na stałej płatności. Pozwól, że przybliżę Ci różnice i szczegóły tych dwóch strategii, a także zalety i wady każdego z nich. Zwiększenie ruchu organicznego przy pomocy optymalizacji fraz kluczowych często może zająć miesiące, co jest naturalne - dowiedz się, jaki model rozliczeń będzie optymalny w konkretnej sytuacji.

Metody rozliczania pozycjonowania

Algorytmy Google działają w taki sposób, by zwracać internautom jak najlepiej dopasowane wyniki wyszukiwania. Zadaniem agencji seo jest dopasowanie strony klienta do wytycznych Google. Dotyczy to fraz kluczowych i kwestii technicznych (działania on site) i budowania bazy linków przychodzących (działania off site). Pozycjonowanie stron za efekt wydaje się być bardzo atrakcyjne, jednak skuteczne pozycjonowanie strony wymaga cierpliwości, więc wiele agencji seo nie zawsze będzie mogło się zobowiązać do uzyskania konkretnego efektu.

W przypadku umowy abonamentowej agencja ma możliwość wdrażania rozwiązań mających na celu konsekwentnie poprawiać pozycję witryny w wynikach. Te dwa modele rozliczeń można połączyć w rozwiązanie hybrydowe. Trzeba też pamiętać, że działania SEO mają pozytywne walory, jako content marketing, co samo w sobie generuje zainteresowanie usługami danego podmiotu i są świetnym uzupełnieniem innych form reklamy, takim jak reklama google Ads.
pozycjonowanie za efekt

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny

Nie zwlekaj!
Formularz wyceny

Pozycjonowanie za efekt

Pozycjonowanie za efekt to unikalny model rozliczeń, w którym płatność jest ściśle związana z osiągnięciem konkretnych celów. Agencja SEO i klient ustalają wspólnie jakie cele mają zostać osiągnięte, a płatność za usługi pozycjonowania naliczana jest tylko wtedy, gdy te cele zostaną spełnione. Ten model rozliczenia jest mniej popularny niż model oparty na stałej opłacie, ale ma swoje unikalne zalety. Model rozliczenia za efekt umożliwia płatność tylko za topowe pozycje w wyszukiwarce Google. Niestety często do wybranych fraz kluczowych jest tak duża konkurencja, że firma SEO nigdy nie będzie w stanie zagwarantować konkretnych pozycji.

Skuteczne pozycjonowanie stron polega przede wszystkim na dobrze dopasowanej strategii i komunikacji specjalistów SEO z klientami - często niewielkie zaplecze SEO i dopasowane słowa kluczowe to będzie o wiele za mało, by osiągać wyniki. Wtedy trzeba nastawić się na długoterminowe działanie, a klienci agencji mogą oczekiwać, że ta będzie stale raportować działania. W modelu abonamentowym strona www także będzie stale poprawiać swoje wyniki i choć nie będzie w czołówce wynikach wyszukiwania, efekty także będą wymierne.

Pozycjonowanie stron za efekt - model hybrydowy

W modelu hybrydowym, opłata za pozycjonowanie stron za efekt składa się z dwóch elementów: stałej części abonamentowej oraz dodatkowej płatności zależnej od osiągniętych wyników. Jest to model coraz chętniej wybierany przez firmy, które chcą kontrolować swoje wydatki, jednocześnie płacąc tylko za rzeczywiste efekty pozycjonowania.

Korzyści z takiego modelu są oczywiste. Jest to skuteczne pozycjonowanie, które minimalizuje ryzyko związane z brakiem spodziewanych wyników. Klient płaci tylko wtedy, gdy agencja SEO rzeczywiście osiągnie zdefiniowane cele. Ponadto, agencje SEO zazwyczaj dostosowują swoje strategie do specyficznych celów, co może prowadzić do bardziej efektywnych i ukierunkowanych kampanii. W branży SEO jest to w większości przypadków optymalny model rozliczenia. Pozwala przewidywać koszty i efekty, które będą się z nimi wiązać, jednak nawet w konkurencyjnych branżach agencja seo ma komfort działania. Takie rozwiązanie jest dobre nie tylko dla sklepów internetowych, ale też stron firm działających ogólnokrajowo i lokalnie. Pozycjonowanie za efekt będzie dobrą alternatywą wtedy, gdy słowa kluczowe będą mało konkurencyjne.

Pozycjonowanie za efekt czy abonament miesięczny?

Wycho­dząc naprzeciw ocze­ki­wa­niom rynku SEO ofe­ru­jemy bar­dzo sze­roki zakres usług wśród któ­rych nawet naj­bar­dziej wyma­ga­jący klienci znajdą satys­fak­cjo­nu­jące roz­wią­za­nia. Do każ­dego klienta pod­cho­dzimy rów­nież w indy­wi­du­alny spo­sób, sta­ra­jąc się dopa­so­wać wszyst­kie dzia­ła­nia do jego potrzeb. Jako doświad­cza marka na rynku ofe­ru­jemy zarówno pozycjonowanie stron internetowych abo­na­men­towe jak i pozy­cjo­no­wa­nie z płatnością za efekt w modelu hybrydowym.

Osiąganie wysokich pozycji, a metoda rozliczenia

Pozycjonowanie za efekt zawsze zaczyna się od optymalizacji całego serwisu. Na początku dopasowuje się słowa kluczowe, następnie optymalizuje kwestie techniczne, a to wszystko poprzedzone jest audytem SEO. W tym zakresie jesteśmy w stanie dość klarownie wycenić działania. Jeśli chodzi o dalsze etapy pozycjonowania, po wykonaniu audytu jesteśmy w stanie określić, jak wygląda sytuacja i czy osiąganie w pozycjach fraz kluczowych topowych wyników będzie trudne. Pozycjonowanie za efekt będzie lepszym wyborem przy prostych stronach niemających dużej konkurencji. Niezależnie od wyboru metody rozliczenia, ostatecznie dążymy do jak najlepszych wyników i już po audycie jesteśmy w stanie określić, czego można się spodziewać i w jakim czasie. Nigdy nie stosujemy black hat seo, a techniki spamerskie są nam całkowicie obce.

Pozycjonowanie za efekt wykonujemy zgodnie z wytycznymi specjalistów Google, co sprawia, że serwis buduje stabilnie swoją pozycję. Nie przyspieszamy procesu pozycjonowania tam, gdzie nie da się tego zrobić. W modelu abonamentowym działamy tak samo jeśli chodzi o kwestie wdrażanych działań. Pod tym kątem pozycjonowanie za efekt nie różni się od pozycjonowania ze stałą opłatą.

Pozy­cjo­no­wa­nie za efekt + stała opłata

......to oferta kierowana do osób, którym zależy zarówno na osiąganiu konkretnego celu jak i regularnych działaniach pozycjonujących. Dzięki takiemu sposobowi współpracy umożliwiamy kompleksowe promowanie witryny w Google, ale i jednocześnie ukierunkowanie działań na pozyskiwanie ruchu czy widoczność strony w wyszukiwarce pod konkretnymi słowami kluczowymi. W tym modelu rozliczenia, klienci ponoszą stałe koszty pozycjonowania oraz płacą dodatkową opłatę ale jedynie wtedy gdy uda nam się zrealizować wspólnie ustalone cele. Pozycjonowanie za efekt dla konkretnych słów kluczowych realizujemy na podstawie umowy.

Pozycjonowanie za efekt wg. określonej pozycji - ceny

Ceny umów usta­lamy z naszymi klien­tami indy­wi­du­al­nie na pod­sta­wie specyfiki branży i słów kluczowych, pod którymi ma być pozy­cjo­no­wana strona inter­ne­towa. Jest to efek­tywne roz­wią­za­nie pozwa­la­jące pła­cić jedy­nie za realne dzia­ła­nia. Nie stosujemy black hat seo, a dobór słów kluczowych konsultujemy z klientami na podstawie analizy ich stron i biznesu, a także zakładanych celów. Wybierając naszą agencję SEO można podjąć decyzję o zakończeniu współpracy na podstawie określonej na początku umowy. Stawiamy na klarowność, a nasza usługa pozycjonowania zawsze jest dopasowana do potrzeb klienta. Z chę­cią odpo­wiemy na wszyst­kie naj­waż­niej­sze pyta­nia. Zapra­szamy do kon­taktu. Sko­rzy­staj z naszych usług!

Cennik pozycjonowania za efekt

Rozliczenie hybrydowe (opłata stała + opłata za efekt)

Pozycjonowanie za efekt

Rozliczenie hybrydowe
Dokładny koszt pozycjonowania zostanie oszacowny pod dokonaniu niezobowiązującej analizie Państwa strrony internetowej, fraz kluczowych oraz konkurencji.
Usługa dostępna już od 5 fraz
Płatność za TOP10
Przejrzysta umowa
Pomoc w doborze fraz
Kreatywne rozwiązania
Raportowanie wyników
Panel statystyk
OPŁATA STAŁA już od

599 zł

cena netto za 1  miesiąc kalendarzowy
OPŁATA ZA FRAZY
już od 29 zł netto / miesiąc / fraza
crossarrow-right