Pozycjonowanie stron

... to popularny sposób na promocję marki i strony internetowej w sieci. Dzięki świadomemu podnoszeniu rankingu witryny w wyszukiwarce Google możemy osiągnąć wiele plusów, a ta strategia promocji internetowej jest również korzystna pod wieloma względami.

Pozycjonowanie stron internetowych

Czym jest pozycjonowanie stron www?

Pozycjonowanie stron www to proces, który polega na podnoszeniu pozycji naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google pod konkretnymi hasłami. Pozycjonowanie stron wykonuje się go przy pomocy wielu działań. Te się dzielą się na dwie główne grupy – optymalizację samej witryny oraz działania off page, czyli poza stroną internetową. Ogólnie istnieje ok. 200 elementów, które mają wpływ na to, na jakiej pozycji znajduje się nasz serwis. Odpowiednie skonfigurowanie i zadbanie o nie sprawia, że Google wyświetla naszą witrynę na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google. Sam proces pozycjonowania jest ciągłym, a pozycjonować można różnego typu strony internetowe np. strony firmowe, blogi czy sklepy internetowe. Efekty pozycjonowania mogą być widoczne po kilku tygodniach lub po kilku miesiącach – w zależności od branży.

Pozycjonowanie stron www

Postaw na zróżnicowaną strategię działania

Strona internetowa może zdobyć potencjalnych klientów na różne sposoby. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, Google Moja Firma, Google Ads, dzięki kampaniom e-mail – to tylko część spośród różnorodnych metod, które powinny zostać uwzględnione w odpowiednio skrojonej strategii marketingu internetowego. Rezultaty kampanii reklamowej Google Ads zobaczysz niemal natychmiast po jej uruchomieniu. Natomiast na efekty pozycjonowania trzeba nieco poczekać. Jak długo? To zależy od rodzaju branży, w której prowadzona jest działalność, a także od wyjściowego stopnia zoptymalizowania sklepu internetowego czy strony internetowej.

Pozycjonowanie stron www będzie skuteczniejsze, jeżeli wcześniej zostanie przeprowadzony audyt SEO. Dzięki niemu optymalizacja strony przebiegnie sprawniej, a już sama zmiana struktury treści czy optymalizacja pozostałych czynników on site mogą przynieść wymierne efekty. Na im szerszy zakres działania się zdecydujesz, tym pozycjonowanie stron Wrocław będzie miało lepsze odzwierciedlenie w bezpłatnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google.

Pozycjonowanie long tail

Daj szanse mniej popularnym frazom

Wzrost widoczności strony internetowej czy sklepów internetowych może być efektem pozyskiwania linków na frazy ogólne lub na frazy pochodzące z tzw. długiego ogona. Wysokie pozycje na wyrażenia long tail na pierwszej podstronie wyszukiwarek internetowych jest o wiele łatwiej osiągnąć, niż w przypadku fraz ogólnych (które są kierowane do klientów z całej Polski). Dzięki temu, na stronę internetową będzie wchodziło więcej użytkowników, którzy są faktycznie zainteresowani skorzystaniem z konkretnej oferty.

Frazy z długiego ogona, to wyrażenia rozbudowane, na które składają się co najmniej trzy słowa. Taka strategia ma szansę sprawdzić się w szczególności w przypadku sklepów internetowych. Specjalista SEO, na podstawie szczegółowej analizy słów kluczowych, będzie w stanie zaproponować optymalne frazy, które zostaną uwzględnione w pozycjonowaniu stron z uwzględnieniem strategii long tail.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Koszty pozycjonowania strony www uzależnione są od wielu czynników. Można wśród nich wymienić np. ilość słów kluczowych, a także ich konkurencyjność. Im słowa kluczowe są popularniejsze, tym osiągnięcie trwałych pozycji w TOP 10 będzie trudniejsze, a co za tym idzie, będzie wymagało działań zakrojonych na szerszą skalę – które będą generować wyższe koszty. Trzeba sobie przy tym zdawać sprawę, że w procesie pozycjonowania wymagana jest systematyczność i wyjątkowa precyzja działania. Tylko wówczas można liczyć na osiągnięcie efektów pozycjonowania w postaci wysokich pozycji na pierwszej podstronie wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google. Cennik pozycjonowania ustalany jest każdorazowo indywidualnie, na podstawie szczegółowej analizy fraz kluczowych. Planując długofalowy proces pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google, warto uwzględnić w kosztach również audyt strony internetowej.

Jakie korzyści daje pozycjonowanie stron?

Daj szanse mniej popularnym frazom

Pozycjonowanie strony internetowej oraz wysoka pozycja w wyszukiwarce Google daje wiele korzyści. Pierwszą z nich jest pozyskiwanie dużej ilości ruchu organicznego z wyszukiwarki. Im wyżej w rankingu znajdować się będzie nasza witryna, tym więcej osób na nią przejdzie. Dzięki temu możemy pozyskiwać większą ilość klientów, zarabiać więcej lub szybciej rozwijać projekt. Drugim plusem pozycjonowania strony www są kwestie wizerunkowe. Jeśli nasza witryna znajdować będzie się na wysokiej pozycji, użytkownicy Google uznają ją za wartością a naszą mąkę za profesjonalną. Wiele osób ufa Google i sugeruje się takimi poleceniami. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google pod konkretnymi frazami to też możliwość bezpośredniego wyprzedzenia konkurencji oraz wygrania bezpośredniej walki o klienta. Jest to szczególnie ważne, gdy działamy na wąskim rynku lub w niszowej kategorii.

Pozycjonowanie lokalne

Jak pozyskać klientów z najbliższej okolicy?

Pozycjonowanie lokalne (np. pozycjonowanie Wrocław) to szansa na pozyskanie nowych klientów przez firmy, które prowadzą swoją działalność tylko na określonym obszarze. Zasięg działalności może obejmować jedno miasto, a może też być mniejszy – ograniczony np. do jednej dzielnicy. W takim przypadku strategia doboru słów kluczowych oparta jest na frazach powiązanych z lokalizacją. Lokalne pozycjonowanie stron internetowych to wyrażenia takie jak np. fryzjer wrocław, salon kosmetyczny wrocław, mechanik wrocław czy dentysta wrocław. Jak zawsze, tak też w przypadku pozycjonowania lokalnego, ogromne znaczenie ma właściwy dobór słów kluczowych. Lokalne pozycjonowanie Wrocław to szansa, aby Twoja firma wyprzedziła konkurencję! Potencjalnych klientów dzięki pozycjonowaniu lokalnemu może pozyskać nie tylko wiele firm z Wrocławia – strategia ta skierowana jest do przedsiębiorców z całej Polski, którzy prowadzą swoją działalność na określonym obszarze.

Pozycjonowanie lokalne to jednak nie tylko działania skupione na promocji fraz kluczowych w oparciu o zróżnicowany link building. Chcąc wypromować firmę na rynku lokalnym, warto także sięgnąć po Google Moja Firma. Wizytówki lokalnej strony www mogą być bowiem wyświetlane ponad organicznymi wynikami wyszukiwania. Wizytówka Google Moja Firma wspomaga pozycjonowanie lokalne strony internetowej.

Dlaczego warto skorzystać z usługi pozycjonowania?

Daj szanse mniej popularnym frazom

Pozycjonowanie stron  to trudny, skomplikowany i długotrwały proces. Jeśli chcemy pozycjonować naszą witrynę, zdecydowanie warto zamawiać taką usługę u specjalistów (np. agencja seo), a nie pozycjonować witrynę samodzielnie (próby samodzielnego pozycjonowania strony internetowej mogą zakończyć się np. otrzymaniem filtra). Profesjonaliści posiadają szeroką wiedzą oraz pozycjonować witrynę będą zgodnie z zasadami seo i nie uszkodzą jej. Zrobią to również dużo szybciej i efektywniej od nas samych. Powierzając witrynę specjaliście, możemy również liczyć na finalnie lepsze efekty – skuteczne pozycjonowanie stron internetowych jest wypadkową wieloletniego doświadczenia i pasji. Zlecając prace, nie musimy poświęcać samodzielnie czasu na pozycjonowanie, borykać się z nieprzewidzianymi sytuacjami i nie ryzykujemy obniżenia rankingu lub nałożenia kar za nieodpowiednie — np. nieumyślnie popełnione błędy podczas tego procesu.

Katalog działań SEO jest bardzo szeroki. Warto wykonać audyt SEO, który pomoże określić wyjściową kondycję strony i ustalić, na ile konieczna jest optymalizacja strony. Strategia pozycjonowania i optymalizacji strony internetowej powinna uwzględnić ruch pochodzący urządzeń mobilnych. Firmy, którym zależy na bezpieczeństwie klientów, powinny dodatkowo zabezpieczyć witrynę specjalnym certyfikatem, co przełoży się na ochronę danych osobowych.

Jeśli chcą państwo skorzystać z usługi pozycjonowania stron www, zapraszam do skorzystania z mojej oferty. Jestem specjalistą z wieloletnim doświadczeniem. Posiadam na swoim koncie wiele udanych realizacji oraz szerokie kompetencje. W mojej ofercie znajdują się różne typy pozycjonowania w tym optymalizacja stron www czy audyty stron internetowych. Do każdego zamówienia podchodzę w sposób indywidualny. Stosuję również rozwiązania najlepiej dopasowane do każdej sytuacji i zgodne z najnowszymi trendami. Współpracując ze mną mogą liczyć państwo na przejrzystą umowę, raportowanie o wykonanych działaniach czy ścisłą współpracę. Samo zlecenie pozycjonowania i rozpoczęcie pracy również jest szybkie, proste, a z usług skorzystać może każda osoba np. prywatna, firma czy duża marka. Zapraszam do kontaktu.

Cennik pozycjonowania

Zapoznaj się z aktualnym cennikiem
Bezpłatna wycena
Przejrzysta umowa
Pomoc w doborze fraz
Raportowanie wyników
Kreatywne rozwiązania
Panel statystyk
Formularz wyceny

już od 799 zł

Cena Netto za 1  MC kalendarzowy
Dokładny koszt pozycjonowania zostanie oszacowny pod dokonaniu niezobowiązującej analizie Państwa strrony internetowej, fraz kluczowych oraz konkurencji.
crossarrow-right