Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie lokalne stron internetowych jest jednym z najlepszych sposobów promocji biznesu w okolicy. Zwiększenie widoczności witryny reklamującej biznes stacjonarny np. piekarnię lub zakład fryzjerski daje wiele korzyści i pozwala docierać do osób mieszkających w okolicy. Pozycjonowanie lokalne wbrew pozorom jest równie proste do wykonania, co te ogólne i pozwala osiągnąć więcej korzyści osobom promującym swój lokalny biznes. Poniżej prezentujemy, czym jest pozycjonowanie lokalne, jak przebiega i dlaczego warto promować swój biznes stacjonarny w internecie w wyszukiwarce Google.
Czym jest pozycjonowanie sklepu internetowego?
Pozycjonowanie sklepu internetowego jest usługą podnoszenia pozycji witryny ze sklepem w rankingu Google w danej kategorii tematycznej globalnie. Celem takiego pozycjonowania jest optymalizacja strony www i inne działania offsite prowadzące do wypromowania e-sklepu na czołowe lokaty w danej kategorii czy pod danymi frazami. Pozycjonowanie sklepu internetowego nie różni się znacznie od pozycjonowania innych witryn internetowych, gdyż wdrażane są te same działania np. link building czy optymalizacja strony, a jedyne różnice mogą dotyczyć specyfiki samej witryny, na której znajduje się moduł sprzedażowy. Pozycjonowanie sklepów internetowych może odbywać się niezależnie od tego, w jakiej technologii został wykonany serwis czy jak duży posiada ruch i w jakiej branży działa. Skorzystać z pozycjonowania sklepów internetowych mogą zatem wszyscy właściciele niezależnie od tego jak dużą markę prowadzą. Efekty pozycjonowania sklepów internetowych zauważyć można już po kilku tygodniach, a finalnie czas pozycjonowania zależy głównie od celu i wielu innych czynników. Ile zatem trwa promowanie sklepów internetowych w branży e commerce? Może to być czas przeciętnie od kilku miesięcy do roku.
Od technicznej strony pozycjonowanie sklepu internetowego polega na podstawowym dostosowaniu witryny pod kątem SEO do wyszukiwarki Google oraz działaniach poza witryną. Do podstawowych prac można zaliczyć uproszczenie szkieletu strony, przyspieszenie wczytywania się serwisu, dodanie odpowiednich metadanych, linkowania wewnętrznego czy ustalenie odpowiednich wyników wyszukiwania, które będą pojawiały się w Google i reprezentowały naszą stronę www. Podczas optymalizacji przeprowadzony jest dobór słów kluczowych, tworzy się także mobilną wersję witryny, dodaje content na stronę czy analizuje frazy i słowa kluczowe, pod którymi obecna w Google będzie witryna. Pozycjonowanie sklepu internetowego to także działania poza witryną takie jak linkowanie zewnętrzne czy uwiarygadnianie serwisu poprzez publikowanie danych NAP w internecie. Aby zatem sklepy internetowe znajdowały się na wysokiej pozycji wyników wyszukiwania należy jeszcze m.in. ustawić odpowiednie title i description, skorzystać z audytu SEO, przeprowadzić link building czy optymalizację produktów w sklepie.
Dlaczego warto pozycjonować sklep internetowy?
Promowanie sklepów internetowych w Google w branży e commerce jest bardzo korzystne pod wieloma względami. Pierwszym powodem, dla którego warto pozycjonować taką witrynę, jest możliwość regularnego pozyskiwania ruchu organicznego. Pozycjonowanie sklepu internetowego daje zatem stały napływ nowych użytkowników. Może być to główna metoda pozyskiwania klientów. Jeśli postawimy na nią, nie musimy zaprzątać sobie głowy innymi strategiami reklamowymi, a głównie będziemy pozyskiwali ruch organicznie z wyszukiwarki Google, po prostu będąc widocznymi na wysokiej pozycji w Google.
Drugim ważnym powodem, dla którego warto wdrażać pozycjonowanie sklepu internetowego, jest efektywność budżetowa i finansowa. Przeznaczając środki na promocję marki właśnie na pozycjonowanie, korzystamy z jednego z najefektywniejszych sposobów promocji marki internecie, co jest niezwykle ważne w branży e commerce. Środki są przekazywane na konkretne działania i wykorzystujemy je do maksimum, gdyż każda wydana złotówka przynosi bardzo wiele korzyści. Pozostając przy kwestiach finansowych promowania sklepów internetowych, proces ten daje też możliwości płynnego zarządzania budżetem czy promowania się przy niskich sumach dostosowanych naszych możliwości. Jeśli zatem chcemy czerpać korzyści z pozycjonowania sklepu internetowego, możemy robić to, nie posiadając sporych środków.
Pozycjonowanie sklepów internetowych w branży e commerce to też kwestie wizerunkowe. Klienci obecnie bardzo chętnie i często korzystają z podpowiedzi Google. Widząc witryny na wysokich pozycjach, ufają podpowiedziom wyszukiwarki i korzystają z tych eksponowanych na najwyższych pozycjach. Korzystając zatem z pozycjonowania sklepu internetowego, możemy prosto i szybko wykreować pozytywny i profesjonalny wizerunek w branży e commerce oraz budować renomę marki. Sklep internetowy na wysokiej pozycji w Google przyniesie zatem prestiż i zaufanie.
Pozycjonowanie sklepu internetowego posiada też spory plus w kontekście długofalowym. Dzisiaj w e commerce możemy pozycjonować sklep regularnie nawet przy małych i średnich nakładach. Działania te będą przynosiły regularne korzyści i ruch internetowy. W długim okresie wydatki przeliczone na pozyskanie jednego klienta będą bardzo niskie — jedne z najniższych ze wszystkich metod promowania się w internecie. Pozycjonowanie sklepu internetowego jest dobrym pomysłem jeśli chcemy działać regularnie i przez długi okres w e commerce. Brak pozycjonowania sklepu internetowego skaże nas z drugiej strony na konieczność korzystania z drogich i okazjonalnych metod promocji.
Pozycjonowanie sklepu internetowego jest również bardzo proste w zamówieniu. Nie musimy znać się sami na SEO czy IT a wystarczy zlecenie tego zadania specjaliście. Sam proces pozycjonowania sklepu internetowego nie jest ryzykowny czy szczególnie trudny. Proces pozycjonowania sklepów internetowych jest wykorzystywany szeroko i często przez wszystkie wiodące marki na rynku i nie obarcza nas dodatkowymi problemami. To wszystko przekłada się na proste, szybkie, komfortowe i przystępne promowanie sklepu internetowego.
Pozycjonowanie sklepów www
Pozycjonowanie sklepu internetowego w e commerce jest procesem złożonym i skomplikowanym. Należy zatem powierzać go jedynie osobom kompetentnym posiadającym wiedzę i doświadczenie. Dodatkowo rynek e commerce rządzi się również swoimi prawami i posiada swoje specyficzne elementy. Wybierając zatem osobę, która będzie wykonywała pozycjonowanie sklepów internetowych, warto stawiać na osoby znane, renomowane i posiadające dobre opinie. Warto zatem wybierać specjalistów, którzy posiadają doświadczenie w branży e commerce i wiele realizacji. Pozycjonowanie sklepów internetowych to też długotrwały proces. Wybierając specjalistę zamiast freelancera, zyskujemy efektywniejsze i szybsze pozycjonowanie, a co za tym idzie niższe koszty. Nie narażamy się też na rozoptymalizowanie sklepu internetowego czy nałożenie kar. Pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego jest zatem zdecydowanie warto zlecić specjaliście.
Dlaczego warto powierzyć promowanie sklepu internetowego właśnie mi?
Pozycjonowanie sklepów internetowych to ważny proces, który może być decydującym o rozwoju marki w e commerce. Jestem osoba, która doskonale zna się na pozycjonowaniu sklepu internetowego oraz posiada wiele realizacji na swoim koncie. Mogę pochwalić się również bogatym doświadczeniem i wieloma udanymi realizacjami. Do każdego zlecenia pozycjonowania sklepu internetowego podchodzę w indywidualny sposób oraz poświęcam maksimum uwagi każdemu realizowanymi projektowi. Oferuję współpracę na najwyższym poziomie, która będzie komfortowa i profesjonalna. Jest to tuż zaraz po doświadczeniu kolejny ważny aspekt wpływający na jakość współpracy i efektywność prac przy witrynie. Regularnie podnoszę również kwalifikacje oraz śledzę na bieżąco wszystkie najnowsze trendy. Oprócz wykonywania samego zlecenia chętnie wspomagam moich klientów poradą oraz pomagam wybrać najlepszą opcję. Jeśli zatem chcesz skorzystać z pozycjonowania sklepów internetowych, jestem odpowiednią osobą.
Skontaktuj się ze mną i zleć pozycjonowanie swojego sklepu www!
Jeśli interesuje Cię pozycjonowanie sklepu internetowego, posiadasz swój własny sklep internetowy lub działasz branży e commerce zapraszam do kontaktu i zlecenia mi promowania Twojego sklepu w Google. Możesz skontaktować się ze mną pod podanymi danymi kontaktowymi. Chętnie odpowiem na wszystkie najczęściej zadawane pytania np. ile trwa pozycjonowanie sklepu, jakie słowa kluczowe warto wybrać, aby promowanie sklepu w Google było skuteczne, czy mogę pozycjonować swój sklep na wysokie pozycje w Google nie znając się na tym lub co wpływa na pozycjonowanie najbardziej — oraz przedstawię ofertę pozycjonowania sklepu internetowego. Podczas rozmowy pomogę również wybrać odpowiednie rozwiązanie oraz zaprezentuje wszystkie możliwe opcje. Sama rozmowa jest niezobowiązująca, a podczas niej dowiesz się wszystkich istotnych kwestii. Skontaktuj się i zleć mi pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego już dziś!