Pozycjonowanie Long Tail

Pozycjonowanie Long Tail

Spośród wielu istniejących technik pozycjonowania, odnośnie niektórych opinie są całkowicie zgodne,, w przypadku innych zdania się podzielone. Jedną z takich technik, co do których nie ma wątpliwości wobec dobrej skuteczności jest pozycjonowanie long tail. W przełożeniu z języka angielskiego oznacza to nic innego, jak długi ogon. Polecam skorzystanie z takiego działania, realizowanego w profesjonalny sposób przez moją osobę.

Pozycjonowanie long tail – dobór fraz
Pozycjonowanie na długi ogon jest uzasadnione w podwójny sposób. Jednym z potwierdzających je czynników jest działanie samych użytkowników, którzy z reguły wiedząc dokładnie czego i w jakim rejonie poszukują, wpisują w wyszukiwarkę hasła tworzone z kilku wyrazów. Określa się w ten sposób zasadniczy przedmiot czy usługę, rodzaj czy model oraz lokalizację, jaką jest się zainteresowanym. Nie wpisuje się więc na przykład „fryzjer” lecz „fryzjer damski warszawa śródmieście”. Moim klientom doradzam jakie frazy warto wybrać czy jak je budować, aby przynosiły odpowiedni efekt i skutecznie docierały do klientów, a także by zapewniały dobrą widoczność. Dzięki temu realizowane przeze mnie pozycjonowanie long tail jest nie tylko dostrzegalne i skuteczne w kwestii samej widoczności i uzyskiwaniu wysokich pozycji, ale także przekłada się to na konkretne efekty w postaci wzrostu ilości otrzymywanych zapytań od klientów, a tym samym większe zyski firmy.

Niższe koszty pozycjonowania long tail
Realizując pozycjonowanie long tail możliwe jest zdobycie wysokich pozycji w znacznie krótszym czasie w stosunku do tych jednowyrazowych, a przy tym także ograniczenie budżetu, który trzeba na ten czas przeznaczyć.

Chętnie więc wybierają je klienci, którym zależy na:

  • realnych, szybkich efektach,
  • stosowaniu fraz zgodnych ze sposobem wyszukiwania przez klientów,
  • ograniczeniu skali budżetu,
  • niedługim czasie, potrzebnym na uzyskanie efektu.

Korzyścią jest także fakt, że dociera się dzięki temu do osób, które są ściślej zainteresowane przedmiotem oferty. Nie ma się co łudzić, działania, które są bardziej pracochłonne i długotrwałe siłą rzeczy muszą kosztować więcej, dlatego klientom chcącym osiągnąć konkretne oferty w dobrym czasie, a przy tym nie wydać na to majątku, całkowicie polecam tą usługę. Istotna jest tutaj tendencja do odchodzenia od pozycjonowania fraz składających się z jednego słowa. W chwili obecnej bardzo trudne jest osiągnięcie w ten sposób odpowiednich, pożądanych efektów, a nawet jeśli miałoby się to udać, wymagałoby dużej cierpliwości, gdyż czas oczekiwania na nie byłby długi. Wynika to w dużej mierze z ogromnej konkurencji, i dużej ilości firm, które również walczą o zaistnienie na wysokich pozycjach, dlatego im bardziej ogólna fraza, tym ciężej o przebicie.