Prędkość strony to jeden z kluczowych elementów, które wpływają na doświadczenie użytkowników na stronie internetowej. Ale czy wiesz, że jest ona również istotna dla pozycji Twojej strony w wynikach wy...
Zarządzanie stroną e-commerce nie jest łatwym zadaniem. Od zarządzania zapasami, przez obsługę klienta, po marketing, wymaga to wiele wysiłku i dedykacji. Jednym z najważniejszych aspektów, który często ...
Strony responsywne stają się coraz bardziej kluczowym elementem strategii SEO. Jak pewnie dobrze wiesz, coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych do przeglądania stron internetowych. Oznacza to, że je...
Czym jest content marketing? Content marketing jest jedną z najbardziej jakościowych strategii marketingowych, dzięki której możemy pozyskiwać odbiorców czy klientów. Opiera się on na publikowaniu ciekawyc...
Sprawdź jak działa, czym jest i czy warto prowadzić tak promocję! Artykuły sponsorowane to nie często wybierane formy reklamy przez osoby chcące reklamować swoją markę czy sklep internetowy. W wielu przyp...
Prowadzenie konta marki w Social mediach — np. na Facebooku to wbrew pozorom dość czasochłonne i trudne zadanie. Podążanie za trendami, zaangażowane odbiorców czy zapewnienie im treści wysokiej jakości z...
Sprawdź jak pozycjonować wizytówkę w Google i dlaczego warto to robić! Pozycjonowanie wizytówki Google w Google Maps czy w wyszukiwarce to dość oryginalny, ale bardzo skuteczny sposób na wyświetlanie się...